21 Mart 2012 Çarşamba

Pamukkale Turizm

 Pamukkale Turizm konusuna değineceğimi bir önceki yazımda belirtmiştim. Bazıları reklam kokan hareketler olarak görebilir ama önemli değil.

İlk olarak Pamukkale Turizm' le bir İzmir-Bodrum yolculuğunda 2005 mayısında tanıştım. O zaman bu firmanın diğer büyük firmalar arasında çok fazla tutunamayacağını düşünmüştüm. Ancak Bodrum-Turgutreis'e kadar giden iki firmadan birisi olması nedeniyle ve o zamanlar gözümde diğer firmaya göre daha düzgün bir görüntüye sahip olmaları nedeniyle tercih etmiştim. Çok net hatırlamamakla birlikte bir problem yaşamamıştık.

Asıl Pamukkale Turizm' in benim gönlüme taht kurduğu yolculuğum ise İzmir-Bursa seferinde Pamukyol seferiyle olmuştur. Uzun yıllardır otobüsle seyahat eden birisi olarak beni; alışılmışın dışındaki ikramları ile şaşırttılar. Yola çıkar çıkmaz, İzmir sıcağından bunalmış yolcuların imdadına dondurma dağıtarak yetiştiler. Çok geçmeden ikram servisi başladı. 5,5 saatlik yolculukta, tekli koltukta rahat rahat Bursa'ya ulaştım.

2+1 Koltuklu Pamukyol'dan bir görünüm.

Daha sonra bir kaç kez başka firmayla yolculuk etsem de son zamanlarda özellikle Starliner II ile filosunu güçlendirmesi, servis personelinin kendisini geliştirmesi ve yapmış olduğu kampanyalar ile bir kez daha gözüme girdiler.

Starliner II Araçlarından Bir Tanesi

Özellikle sosyal medya takip ekibi ekşi sözlüktwitter ve facebook gibi sosyal mecralarda, olumlu yada olumsuz eleştirileri takip etmekte, yolcularına geri bildirimlerde bulunmaktadır. Bunun en güzel örneğini bugün yaşadım. Şöyle ki; sabah saatlerinde twitter üzerinden firma isminin etiketli olduğu bir tweet yollamıştım. Yaklaşık 5-6 saat sonra genel koordinatörlüğünden arayan bir bayan, yazdığım konu hakkında bilgilendirme yapmak istediğini belirterek konuya açıklık getirdi. Benim gözümde abartılacak birşey olmamasına rağmen bu şekilde geri dönüş yapmaları bence halkla ilişkiler çalışmaları için bence iyi şeyler yaptıklarının göstergesi.

Bu firmayı tercih etmemin bir diğer önemli sebebi de araç içinde kendimi evimde gibi hissetmem. Koltuk arkası ekranlardan dilediğim türde müzik dinlemek, dilediğim türde ister yerli ister yabancı film seyretmek ve hatta bazı araçlarda USB bağlantısı ile kendi taşınabilir belleğimdeki filmleri seyretmek ve ikram servislerinde dağıttıkları Dardanel'in leziz sandviçleri, ulaşım sektöründe Pamukkale Turizm'in benim gözümde her zaman farklı bir yerde olmasını sağlamaya yetiyor.

Sabah varışlı yolculuklarda kahvaltı yapana kadar sizi kendinize getiren güzel ikram.

Bundan sonra da çok büyük bir problem yaşamadığım sürece Pamukkale Turizm'den vazgeçmeyi hiç düşünmüyorum. Hatta bir çok arkadaşıma da tavsiye ediyorum. Gideceğiniz güzergahta Pamukkale Turizm varsa düşünmeden tercih edebilirsiniz. Yanılmadığınızı yolculuk sonunda siz de anlayacaksınız.

Hiç yorum yok: